phototore.blogg.se

Slender the eight pages multiplayer
Slender the eight pages multiplayer




slender the eight pages multiplayer

As the car is stuck, she decides to walk the rest of the way to get help. In this remake, you star a Lauren, who, after going to see her friend Kate, crashes off the road and into a fallen tree.

slender the eight pages multiplayer

Slender: The Arrival is the long-awaited re-imagining to the now world-famous Slender: The Eight Pages. This review contains spoilers, click expand to view. Strach się bać co czeka nas w następnej części -) Pełna recenzja dostępna jest na blogu … Expand Zdaję sobie jednak sprawę, że nie każdy będzie zainteresowany takim rodzajem doznań, zapewne znajdę się również tacy, na których nowy Slender nie zrobi najmniejszego wrażenia… na mnie jednak zrobił, dlatego poświęciłem mu jedną godzinę w pewien niedzielny wieczór. Jak wspominałem wcześniej, dawno nic mnie tak nie przestraszyło (szczególnie polecam granie nocą z założonymi słuchawkami). Warto jednak wyróżnić kilka elementów, które bardzo przypadły mi do gustu - mianowicie gra posiada bardzo sugestywny, mroczny klimat i muszę się przyznać, że w niektórych momentach miałem ciarki na plecach.

slender the eight pages multiplayer

Slender: The Arrival miał potencjał, by stać się pełnoprawną produkcją, twórcy powinni jednak bardziej nad nią popracować (szczególnie nad Slender: The Arrival miał potencjał, by stać się pełnoprawną produkcją, twórcy powinni jednak bardziej nad nią popracować (szczególnie nad długością rozgrywki).






Slender the eight pages multiplayer